En kort beskrivning.

Sitter här och försöker få en bra start på min blogg. Jag är inte särskilt erfaren men jag hoppas en del kommer vara intresserade av det jag har att dela med av. Först och främst min konst, jag målar i mängder. Sedan fotar jag en hel del, främst Gatufoto men även enklare bilder. 
 
Jag har även en bred musiksmak som jag gärna delar med mig av och förhoppningsvis kanske ni hittar något nytt och tillfredsställane att lyssna på, om jag får några läsare. Film är även ett enormt intresse så det kommer ni få se mycket av. 
 
Även lustiga och kanske till och med inspirerande Youtube klipp. 
 
Bloggen kommer även bestå av mina vardagliga händelser. Om det händer något "unikt".
 
Mvh Lisette
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide