Allmänt.

Åh jisses, nu har jag varit i skolan i 4 dagar och jag har blivit vansinnigt trött efter varenda dag. Idag har vi fått "lära känna Färgelanda", då blev vi indelade i olika grupper och ett papper med frågor. vi skulle även fota oss på vissa platser, det var jobbigt och varmt. Min kamera vill fortfarande inte funka heller, eller den funkar när den känner för det, den glappar. När jag skall ändra inställningarna när den står på manuell så vill inte "vrid-spaken" göra som jag säger. Mycket tråkigt, jag älskar att fota. Men jag fick iallafall till en okej bild, skall nog ta med mig kameran till skolan imorgon ändå, så jag kan fota på morgonen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide