Idag började dagen inte så bra...

Dystert väder vilket gjorde nästan hela dagen dyster men jag klarade mig genom skoldagen och hade ett ganska muntert mående. Fick kämpa fram det emellanåt men det gick bra. Nu sitter jag hemma och smuttar på mitt smått brända kaffe och tar en välförtjänt cigg då och då. Rökning är inte bra, fy satan för det. Jag lyckades hålla mig i cirkus en månad men när måendet började svikta igen så föll jag tillbaka. Men jag röker inte lika mycket som jag gjorde innan. Det får jag i alla fall ge mig credit för.

Skall försöka få någonting målat. Det jag har skapat har jag inte blivit nöjd över.

Snart är det jul med, det är dundermysigt med jul men det är också lite ångestladdat för jag är urkass med pengar. Får 1000 spen i månaden, det är mitt studiebidrag och jag är jättedålig på att spendera på rätt saker så jag får låna av mina snälla föräldrar så får de tillbaka när jag får min månadspeng nästa gång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide