Stressad.

Hejsan svejsan!

Igår skulle jag skriva ett inlägg men min hjärna var alldeles för trött. Jag började skriva men sen blev det kortslutning.

Jag har då fått i uppdrag att fota alla linjer i Uddevalla Gymnasieskola. Fotona skall då finnas i nästa års skolkatalog, broschyrer och hemsidan. Bilden här nedanför visar vad mina foton skall gå till. Det är en stor och stressig uppgift men som förhoppningsvis kommer bli väldigt kul när jag väl kommer igång. Igår var min hjärna så överbelastad av information att jag fick ont i huvudet. Det var nog därför jag däckade när jag kom hem.

 
Idag skall jag planera vad det är för foton som behövs och hur de skall se ut. Och få fotona som en röd tråd genom allt som dem skall publiceras i. 

Här är en charmig Fisheye bild på mig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide