Dikt - Skrik så du dör

Skrik så du dör

Så du får uppleva hur underbart det är att vara förgörd

Du är mina klippor, det är dig jag kan skrika på

När ingen annan vill höra mina illvrål

 

Från klippa till klippa, studsar mina ord

Jag tänker, har du inte fått nog?

 

Du svarar ej, men du bygger mig en bro

En bro av ord, som jag först inte fattar är beståendes av mina egna

Men som jag fortsätter på, utan att tveka

För jag vill verkligen till andra sidan, och leka!

 

Så som många andra kan, utan att blekna

Du är min klippa, du får mig att slippa tippa

Du är de starka vindarna som håller mig kvar

När jag endast känner att jag vill hoppa av

 

Du får mig på tal, jag känner mig svag

Och undrar, är det nu jag skall slappna av?


Kommentarer
Postat av: NINA WALLINDER

Hejsan! Har frågestund på min blogg & det skulle varit snällt ifall du ville fråga något där. KRAM & HA EN BRA DAG!

Svar: Okej!
Lisette Knutsen

2013-07-25 @ 14:00:46
URL: http://ninaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide