Dyster men mysig dag.

 
Idag har jag tittat på Ralph Bakshis mysiga version av Sagan om ringen, från 1978. Vissa scener kollar jag om bara för att det är så fint gjort. Rekomenderar även en annan film som Ralph har gjort, Wizards heter den. Väldigt lustig. Den har nazistiska inslag, vilket gör den ännu lustigare. Har även suttit vid Tumblr, och fyllt min filmblogg med scener från olika filmer. Tanken är att jag skall fylla den med alla filmer jag har sett, men det kommer ta tid. Men det gör ingenting, då kan man passa på och fylla den dystra dagar som denna. 
 
Kika gärna om ni har lust: http://filmlisn.tumblr.com/

Så Te, massor av te och mörkchoklad och Sagan om ringen består denna dystra dag av. Kunde inte bli bättre, senare ikväll blir det Lasagne med, det är väldigt gott.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide