Live long and prosper.

Idag begav jag och Andreas till Göteborg. Och jo jag tog två cigg. Hade glömt hur mycket folk det var där. Nu efteråt har jag en sådan otrolig huvudvärk. Jag som alltid velat bo i Göteborg, tror inte det blir det. Alldeles för mycket intryck. Men annars gick det bra. 

Försökte hitta till Sci-fi-butiken men det var lite svårt. Men när vi kom fram kunde jag inte låta bli att le. Det var som att hela affären hade en "må-bra"-aura runt sig. Helt underbart. Väldigt synd att det inte finns sådana affärer i Uddevalla, det kommer bli dyrt hädanefter. 

Det var också väldigt synd att de flesta böcker var på engelska, jag är inte superb på det. Men jag fick köpt mig en tröja, väldigt nöjd och jag blev så glad när han som stod i kassan sade "Live long and prosper".

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide