Njuter av att njuta.

Idag så var vår lärare Ywonne sjuk eller något. Det fick jag reda på när jag kom dit, jag kunde varit ledig, haft sovmorgon, drömt vidare med vad det nu jag drömde om. Åh, jag hatar när det blir såhär, okej det har bara hänt en gång än så länge. En gång kan oftast bli flera. Varför det är så hiskelit jobbigt beror på att jag får bara bilden av mig att det kommer vara så resten av året för det, för det var jämt så på gymnasiet.

Det är jobbigt överlag om mina invanda rutiner skulle bryta hastigt, så tror jag det är för det flesta. Sen så kan ju ”jobbigt” alltid tolkas på olika sätt men när jag säger jobbigt så är det verkligen jobbigt.

 
Fråndetenatilldetandra.

Jag sitter på mitt rum och njuter. Njuter av stillheten, njuter av musiken, njuter av teet, njuter av måleriet, njuter av att jag njuter. Jag har även kommit till insikt att jag måste lära mig att inte hela tiden leva i nuet, jag får aldrig någonting gjort då.

 Hah, jag överdoserar med te.  Jag har ett väldigt smarrigt te som smakar träd eller bark av något slag. Det kanske inte låter så ljuvligt men det påminner mig om hur det var när man var liten, var ute i skogen. Väldigt mysigt.

I alla fall, jag har inte så mycket att skriva idag. Mitt huvud är förtillfället tom av tankar. Musiken håller min hjärna upptagen, när jag stänger av musiken så kommer mitt huvud säkerligen sprängas, av tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide