Onsdagsutflykt.

Tänkte egentligen inte skriva ett inlägg, är alldeles för trött, men jag tyckte att det passade bra med en uppdatering. Det var ett tag sedan nu. Har jag gått ca tre veckor på Livslinjen i Färgelanda och för var dag så släpper nervositeten mer och mer. Det är jättehärliga människor i klassen och jag tror nog att det är det i dom andra klasserna med.
 
På onsdagar har vi alltid en liten utflykt på förmiddagen, idag var vi i Ödeborg, i en skog någonstans. Det var väldigt avslappnande, hittade massa lingon. Synd att jag inte hade en påse med mig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sauwraa

Heey! :)
Hoppas att allt är bra med mig!
Vill bara berätta om att jag just nu har en frågestunds tävling på min blogg. Den som ställer flest eller bäst frågor vinner en läkning!

Var med du också vettja. :) Kram

2013-09-05 @ 11:35:10
URL: http://saraparaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide