Trött vecka men ganska pigg dag.

Denna vecka har jag varit väldigt trött men idag var jag hyfsat pigg. Nu blir det som vanligt långhelg och jag funderar på hur jag skall spendera denna helg. På söndagen skall jag till ett fjäll och plocka svamp och fiska och självklart ta massvis med bilder.

Fråndetenatilldetandra… Snart kommer det äntligen nya South Park avsnitt, kan knappt bärga mig. Tror det var den 25/9.

Idag tänkte jag måla, men eftersom att jag väntade på att kroppen skulle flytta på sig själv, ner till mitt rum så blev det inget målande. Satt istället och redigerade gamla bilder. Jag har även kommit på en lösning på min ”dåliga målarperiod”. Jag skall försöka måla kravlöst, jag har tänkt på det innan men det har aldrig blivit genomfört, så nu skall jag på riktigt försöka.

Fråndetenatilldetandra, jag fick en förfrågan av Lycka att redigera en bild som hon hade tagit med sin mobil. Detta blev resultatet:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide