Trött.

Idag och igår har jag varit hiskelit trött. Jag har ingen aning om varför, jag har sovit som en stock och har gått och lagt mig hyfsat i tid. Men då slog det mig att det förmodligen är det plötsliga höstvädret som kom från ingenstans. Lite knepigt om det beror på det. Jag älskar hösten, den är så himlans mysig och lövens alla färger gör mig helt sprallig i huvudet. Det är så vackert.

Försöker läsa, men det går verkligen inte. Har varken ron eller orken.

Vi fick en uppgift idag, vi skulle börja skriva på en berättelse som började med ”På den ensamma gatan låg det...” och man fick inte avsluta den, för hon skulle ge oss en fortsättning nästa vecka. Lite jobbigt men samtidigt skönt, för när jag skriver berättelser så blir det ALLTID för mycket detaljer och jag får inte fart på någon handling.

Så här långt har jag kommit än så länge, fick begränsa mig. För att jag som sagt, inte skulle fastna med alldeles för mycket detaljer.

 

 


Kommentarer
Postat av: feliciathiel

sv: tusen tack vad glad jag blir!!:*
KRAM

2013-09-18 @ 16:24:35
URL: http://whofelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide