Drömmar.

I två dagar har jag drömt väldigt mycket och märkligt. I den  första drömmen var jag i en hiss som gick sönder och föll, sedan vaknade jag upp på ett sjukhus och undrade vart jag var. Efter någon dag (i drömmen) så kände jag att något följde efter mig, det var en slags ande. Först blev jag rädd men sen fick jag reda på att det var anden som hade räddat mig när jag föll med hissen. Så himla märkligt. 
 
Inatt drömde jag att jag jobbade på ett kontor med min "man" (jag har ingen man eller pojkvän). Han misshandlade mig och sade hemska saker till mig. Då från ingenstans hade min mor hittat en billig resa till Thailand och när vi står och väntar på flygplatsen så vet ingen när flyget går. Så det slutar med att min "man" kommer och hämtar mig och kör till kontoret för att sedan tortera mig till döds.
 
Jag har aldrig drömt så här mycket och kommit ihåg det. Jag undrar verkligen vad dessa drömmar kan tyda på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide