Myskväll.

Idag spenderade jag kvällen med min underbara vän Susanna. Vi målade och njöt av varandras tystnad emellanåt. Det var jättetrevligt. Vi drack även kaffe och åt goda riskakor. Väldigt mysigt. Sedan så såg vi på en film som hette lugnt vatten. Den var från 1989 så det gjorde mig nöjd. Blev lite besviken på mig att jag inte hade sett den innan. Men men, den var riktigt bra. Det handlade om ett par som förlorade sin son och som rehabilitering begav dom ut sig till havs. De tänkte att det kan ju inte bli värre men det blev det. Mer säger jag inte.

Vi gick o lade oss när klockan var runt ett och somnade som små barn. 

 

Kommentarer
Postat av: karin

låter fruktansvärt mysigt!

Svar: Det var det! :>
Licn

2014-02-20 @ 14:40:20
URL: http://tetorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide