Idag var jag en mycket nöjd Lisette.

Idag var det segt att komma upp. Men jag lyckades tack vare mamma. Vad hade jag gjort utan henne?

Tog bussen som vanligt, slumrade till och såg i kors när vi var framme av trötthet. Tog en cigg och begav mig till skolan. Den första personen jag träffade var Anna, vilket var tur för jag var påväg in i Livssalen. Trodde det var tisdag men det var det icke. Vi skulle börja dagen med… Öh… Dramaövningar och lite annat skoj.

Sedan var det fika och sedan skulle vi börja med projektarbetet (Vi ska samla in pengar till en resa). Och mina föreställningar om hur det skulle bli försvann med vinden. Det gick jättejättebra! Alla var öppna för förslag (även jag) och alla kom med idéer och det var massvis med geniala förslag. Jag kom med min fotoidé men jag hade inte riktigt tänkt igenom den, liksom vad de andra skulle göra om vi valde den idéen. Men sedan kom idéer som:

·         Att göra tvål

·         Göra teer

·         Blomsterarrangemang

·         Måla muggar och tallrikar

Det var de idéerna som vi alla kom överrens med. Men sedan kom vi på att vi kanske inte har tiden att göra allt detta så då blev vi lite snopna. Men jag är glad att alla kom överrens så bra. Idag var jag en mycket nöjd Lisette.

Efter det hade vi mental träning, vilket var extremt givande.

Efter skoldagen tog jag genast bussen hem och när jag kom fram så ringde jag mamma så att hon kunde komma ner och ge mig träningsväskan så simmade jag 30 längder. Kändes väldigt bra. Men nu smyg äter jag godis i vardagsrummet och jag hoppas innerligt att mina föräldrar inte ser detta inlägg. Inte det sista iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide