Ledig dag.

Dricker kaffe och njuter av min lediga dag. Idag börjar praktiken men jag har ingen praktiskplats så jag skall få uppgifter från skolan men läraren som skulle ge oss uppgifterna är hemma pga sjukt barn. Tur att jag hittade FB-gruppen om det igår. Ibland tycker jag att FB borde försvinna för gott. Alla tar för givet att man skall få reda på allt från FB och om man inte har det så blir man trögstämplad. Fast ändå sitter man där. Hopplöst. 
 
Det är så hiskelit vackert väder idag, dock blåser det. Funderar på om jag skall bege mig ut att fota eller att måla. Egentligen är det för fint väder för att sitta inne och måla men vädret passar inte för mig. Vill gärna ha mindre solsken. 
 
Får se hur det blir. Här är en bild från när det var en mindre solig dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide