Åh.

Nu är jag bitter. Jag har inga pengar, inte tillräckligt med målar material. Bara mitt fotande (som tur är), ett ritblock som är nästan ur målat. Jovisst kan man väl skissa på skrivpapper, det gör jag dessutom. Men det är så mycket som hindrar att få utlopp för min kreavitet.

Ibland kan jag vara perfektionist, speciellt när det gäller målandet. Jag vill inte ha några förbaskade linjer på det jag målar. För man vet aldrig om det blir bra eller inte. Man bara sitter och kladdar och när man väl blir nöjd så blir jag så förbaskat sur över att jag inte målade på ett blankt papper.

Åhhhh. Jag kan inte heller alltid låna av mina föräldrar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide