Lyckan spänner sig i mina kindben

Äntligen har jag funnit rätt program för att köra Star Trek-filen. Har letat som en tok, fast antagligen letat på fel sätt. Kan knappt vänta förrän säsong 1 är nerladdat. Är så trött på att se det online, man kan inte se det när man vill då. Dock är det synd att jag inte simåelt kan se det på tv:n. I vanliga fall hade jag bara kunnat lägga över det på min hårddisk. Jag vet man kan koppla datorn till tv:n men bilden bli inte tillräckligt bra. Då kan jag lika gärna vänta tills jag har råd för att köpa hela boxen.
 
Yabadabadoo!
Bara för att jag är så glad så delar jag med mig av denna hysteriskt roliga film.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide