Idag blev jag sur.

Idag blev jag sur på min lärare Ywonne. Vi hade bild och denna gången skulle vi äntligen måla individuellt. Först så skula vi måla på ett stort papper och fyra låtar skulle spelas och när vi målade så skulle vi göra så att det blev rutor.

Jag gjorde som jag brukade göra och börjar med vatten, för jag älskar hur färgerna flyter ihop. Det var jättekul och jag blev nöjd med rutorna. Sedan skulle vi måla träd, hur man ville. Först skulle vi måla ett argt träd, det gick bra tills jag kom halvvägs, Ywonne hade märkt att det inte var några problem för mig att måla så hon ville utmana mig med att inte använda vatten. Jag blev jättesur, men jag förstår henne. För många i gruppen är det bara en utmaning att måla. Men åh gud så sur jag blev, jag märkte att det strålade surhet om mig. Men jag fortsatte och blev absolut inte nöjd. Det blev skitdåligt.

Så nu sitter jag hemma och målar precis hur jag vill, utan surhet.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide