Trevligt.

I helgen var mormor (med gubbe), morfar (med tant) och morbror här och hälsade på. Min styvfar Lasse fyllde år för någon vecka sedan, han fyllde 40. Men då kunde de inte komma upp, de bor i Småland. Lasses bror med fru och barn var också här. Det var mycket trevligt, jag blev lite rund om fötterna men det gick ändå!
 

Barnen var grymma på att bugga, jag hade ingen rytm alls, tror nog att mormor var bättre än mig. Nej hon var bättre än mig. 

Minstingen Linus, 9 år målade en väldigt fin teckning till mig.

Den skall jag rama in.

 

Kommentarer
Postat av: Sania

En ny Picasso, utan tvekan! :)

Svar: Haha ja verkligen!
Lisette Knutsen

2013-09-09 @ 10:05:45
URL: http://sanialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide