Åh vad jag älskar blåbärspaj!

Det var väldigt segt att komma upp idag. Med en enorm kraftansträngning stängde jag av klockradion och började den nya dagen med en suck. Jag vill inte. Jag vill bara vara hemma och dricka te, eller något. Men men, jag kom iväg tillslut. Direkt när jag satte mig på bussen tänkte jag ”somna inte, somna inte och åter somna inte”. Men ögonlocken levde i sin egna lilla värld och mitt tänkande började sakta men säkert bli sluddrigt och till slut somnade jag med ett ryck men vaknade lika snabbt igen. Igen och igen hände detta. Tills jag tillslut tröttnade och försökte tänka på affirmationer. Det gick sådär. Men det gick.

När jag kom fram så skulle vi börja med den första lektionen att stöpa ljus. Som vanligt. Det gick bra, lite stressigt men det gick bra. Detta skulle vi göra fram till tolv så vi hade en bra stund på oss.

Efter detta var det lunch. Det var någon mumsig soppa med varma goda bröd till. Väldigt gott. Och inte nog med det, det var efterrätt idag med! Det var blåbärspaj! Åh vad jag älskar blåbärspaj!

Sedan var det fysisk aktivitet men eftersom att jag har skadat min ankel på något märkligt sätt så hoppade jag över det. Tänkte att jag skulle simma när jag kom hem men nu sitter jag här och skriver istället och väntar på bättre tider med en kopp grönt te.

 

Kommentarer
Postat av: Alina

Va fin du är :)

Svar: Åh tack så mycket! :>
Lisette Knutsen

2014-01-21 @ 17:11:39
URL: http://oncelikethis.blogg.se
Postat av: Ida Gustafsson Photography

sv: tack så mycket!!

2014-01-21 @ 22:03:45
URL: http://idagustafsson.webblogg.se
Postat av: annsoh

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/january/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-11.html#comment

2014-01-24 @ 22:15:28
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide