Kommer ändå inte undan.

Det var både spännande, nervöst och lite ångestladdat att börja skolan igen. Speciellt när jag fick höra att vi skall börja med projektarbeten, Jag är jättedålig på att samarbeta. Men jag antar att jag får se det som en utmaning. Det är ingen idé att gå och grubbla och vara ängslig för det. Kommer ändå inte undan. Vi gjorde inte så mycket idag, vi bara gick igenom vad som var på schemat och så. På slutet av dagen skulle vi samlas i stora salen men jag var bara med en stund sen bestämde jag mig för att det kvittar om jag är kvar. Kände inte riktigt att det var något för mig. Gå runt på skolan osv. Har ju redan gjort det.
 

Så när jag satt på bussen hem tänkte jag fram och tillbaka. Om jag skulle simma eller inte. Men så tänkte jag att jag har ju faktiskt börjat med thaiboxningen igen så jag kan unna mig att vara hemma och slappa idag. Får göra det imorgon efter skolan. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide