Klapp på axeln.

Vid datan och med en kopp te sitter jag här nu och skriver. Regnet öser ner och lilla Nisse gör mig sällskap här brevid. Fåglarna kvittrar oroligt. Det är nog en katt som vill ha mat.
 
Suck. Kommer inte på något att skriva. Men jag försöker iallafall, *klapp på axeln*.
Just det. Jag var hos tandläkaren idag. Hatar tandläkaren. Det är alltid samma förbaskade visa. "Du måste använda klor. Du måste använda tandtråd". Javisst säger man men så fort man kommer utanför dörren så har man glömt bort det. Denna gången kändes det även som att hon grävde efter guld i käften på mig. Satan vad hon tryckte ner den lilla spetsen i tandköttet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide